اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۱۲۳
زوج پرسپولیسی کابوس پرسپولیس می‌شوند؟
شیر همیشه شیر است و شیر زخمی خطرناک‌تر از شیر سالم. سپاهان به خوبی این حقیقت را ثابت کرد.
۱۶:۱۲ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

از آنچه طی دو ماه اخیر بر سپاهان رفته زیاد نوشته‌ایم و همه اهل فوتبال خبر دارند. سپاهان به عنوان حرفه‌ای‌ترین باشگاه ما برای همه مهم است. هر اتفاق در این تیم می‌تواند الگویی برای همه باشگاه‌ها در همه رشته‌ها باشد و آنچه بر سپاهان می‌رود، می‌تواند آینه‌ای از ورزش ما باشد.

سپاهان در این دو ماهه و در فصل جدید چه در داخل و چه در خارج، کم حاشیه و داستان نداشت اما هر بار درون زمین تیمی که کیفیت فنی را بر عهده داشت کارش را به بهترین شکل انجام داد. سپاهان مهره زیاد دارد اما کیست که نداند مدیریت تیم پرستاره کار هر کسی نیست؟ جمع و جور کردن همین تیم خودش هنر می‌خواهد!

اما همین تیم پرستاره تا امروز هرگز ۱۰۰ توانش را در اختیار نداشته و در هر مسابقه لشکری غایب دارد. همیشه قبل از هر بازی تلنگری از بیرون به این تیم وارد می‌شود که می‌تواند هر مجموعه‌ای را از ریشه بخشکاند اما سپاهان هر بار با نمایش و نتیجه‌ای عالی همه را غافلگیر می‌کند.

۴ امتیاز از سپاهان کم شد اما این تیم در شروع دوباره لیگ با برد پرگل برگشت. داستان بازی با الاتحاد و توقف مقابل نساجی و شکست خانگی مقابل ملوان همه را نگران این بازی کرده بود اما سپاهان آمد و رکورد زد. از ابتدای برگزاری مسابقات باشگاهی در آسیا از سال‌های دور تا تاسیس لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۲ و تغییر فرمت مسابقات و تعداد سهمیه کشورها هرگز هیچ نماینده کشورمان نتوانسته بود با این نتیجه رقیب را شکست دهد.

سپاهانی که قبل از این مسابقه با حکم ای‌اف‌سی نقره داغ شد، امکان میزبانی‌اش را از دست داد و به سختی افتاد تا تماشاگرانش از اصفهان به تهران بیایند، اما ببینید در یک نیمه چطور ۸ گل زد. این سپاهان می‌تواند و باید که الگوی تمام تیم‌های ما باشد. تمام ورزشکاران ما ببینند که چطور می‌شود با زمین و زمان جنگید و البته که این نتیجه یک نوید بزرگ هم داشت؛ برای اولین بار شهریار مقانلو و عیسی آل‌کثیر کنار هم در زمین به میدان رفتند تا زوج مخوف و غیر قابل مهار سپاهان تشکیل شود.

در ابتدای فصل آل‌کثیر کارت بازی نداشت. از جایی که او آمد آقای گل فصل قبل یعنی مغانلو مصدوم شد و بازی برابر آلمالیق اولین باری بود که این دو کنار هم بازی می‌کردند. زوج پرسپولیسی در آستانه بازی با پرسپولیس!

تصور کنید پشت سر این دو و در کنار رضا اسدی و فرشاد احمدزاده آماده، رضا شکاری هم برگردد. کاوه رضایی هم برسد و امید نورافکن هم دوباره بازی کند! سپاهان همینجوری دانشگر، رضاییان، زکی‌پور، حسین نژاد، کریمی و نیازمند را هم دارد، چه تیمی شود این شیر نصف جهان!

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین